FAQ

Op deze pagina vind je de meestgestelde vragen aan Witte Wolf.


Over mijn hulpvraag

Ik heb een afspraak bij je gepland, maar hoe bereid ik me voor?
Als wij een afpraak hebben gepland, heb ik je verteld wat je mee mag nemen naar deze afspraak. Verder zou ik zeggen: wees open en houd niets achter. We plannen deze sessie om jou beter te laten voelen. Dat gaat alleen met samenwerking. Mijn punt is het niet om mij te bewijzen, mijn doel is om je te helpen en hulp werkt altijd het best middels samenwerking.

Ik denk dat ik een vorm van zwarte magie op me heb of twijfel, wat is de route nu?
Dat is een vraag dat dagelijks gesteld wordt. Er zijn bij Witte Wolf twee routes: een online intake of reading via de webshop nemen óf een (beeld)belreading of een reading aan de praktijk inplannen. De online intake is het goedkoopst (40€) en dekt vragen over (negatieve) blokkades sowieso.

Ik wil eigenlijk een naaste laten controleren op zwarte magie en nu?
Je kunt de dienst ook vóór iemand bestellen. Over de toestemming van de persoon hebben wij dan even onderling contact; soms is iemand niet in staat om toestemming te geven.

Ik denk dat ik hulp nodig heb, maar weet niet wat zou helpen.
Vraag dan een online blokkade intake aan of neem contact op voor een reading. Hierbij maken we een plan van aanpak voor wat wij zijn dat qua hulp het best bij je past. Hieruit kan bijvoorbeeld komen een hooggevoeligheidstraining bij Witte Wolf, een EMDR-traject bij een psycholoog, een medische check doen, een regressie bij Witte Wolf, etc..




Over mijn (genomen) dienst

Hoe lang van te voren kan ik een dienst aan de praktijk of via bellen afzeggen of verzetten?
24 uur van te voren. Een tweede of derde keer inplannen kan ik weigeren omdat het natuurlijk storend is voor de agenda.

Ik wil te kort van te voren afzeggen. En nu?
Dan heb je de keus uit dubbele kosten voor een vervolgafspraak of het kosteloos omzetten van de geplande dienst naar een maildienst indien mogelijk. Het ligt er ook maar net aan wat je reden is zoals ziekte o.i.d.

Ik heb een dienst bij je afgenomen in de webshop of praktijk maar het was niet wat ik verwachtte. En nu?
Voorafgaand aan de dienst zal ik je atlijd vragen naar je verwachtingen. Ik zal je ook vragen om open te zijn. Ben je dit niet, dan is je eigen resultaat misschien niet optimaal. Ik verwacht dat we samen naar een oplossing werken en dat kan alleen als jij meewerkt tijdens het maken van het plan van aanpak, maar ook erna.
Als je na de dienst ontevreden bent vind ik dat net zo vervelend als jij. Vraag dan ook om opheldering, dan komen we er echt uit. Verder is de dienst tot slot al afgenomen en blijven de meeste diensten maatwerk waarbij een samenwerking soms een beetje beter gaat dan een andere keer. Ik hoop op je begrip hiervoor. Vooral betreft readings blijft alles een interpretatie van wat ik zie en zal ik zo goed mogelijk mijn best doen aan te sluiten op jouw belevingswereld.

Is een verdrijving gevaarlijk?
Nee hoor! Zelfs als het ritueel mislukt gebeurt er niets. Alle rituelen zijn juist erg gericht op veiligheid.

Ik merk nog niet veel van de verdrijving en nu?
Dan heb ik enkele vragen:
– heb je het hele opgemaakte plan al afgewerkt? Soms merk je pas verandering na het gehele plan. Daarvoor maken we een plan;
– vraag mij even of je nu clean bent;
– net als bij de fysio is er een belofte dat een verdrijving werk, maar je kunt er vanuit gaan dat ik samen met jou zo goed mogelijk mijn best doe om het te laten werken. Lees ons behandelplan er op na waar dit tevens vooraf besproken wordt;
– let op je mindset. Dat klinkt misschien makkelijk, maar als je er zelf niet in gelooft, kan het voelen alsof er niks verdreven is.

Heb je geheimhoudingsplicht?
Ja. Zelfs als ik weet dat 2 klanten die los van elkaar kwamen elkaar kennen, zal ik dit niet benoemen aan ze. Laat staan de inhoud. Soms overleg ik wel met een collega/ vriendin over een moeilijke casus, maar ik vraag eerst toestemming aan jou.




Over de webshop

Wat kan ik verwachten van een intake en reading?
In een intake beschrijf ik wat ik zie dat je qua vormen van negativiteit op je hebt. Denk aan zwarte magie via (familie)vloek, vorig leven, eten en drinken, etc.. Ik beschrijf dan ook wat ik zou doen om het weg te halen, hoe dat in zijn werking gaat en met het kostenplaatje. Uiteraard ben je niks verplicht en als ik zie dat ik niet kan helpen vertel ik dat natuurlijk eerlijk. In het laatste geval help ik mee met denken wat wél zou helpen voor jou, zoals een bepaald soort therapie.
In een reading krijg je hetzelfde als in een intake en heb je daarbij ruimte voor extra vragen, zoals over werk of gidsen.

Ik heb een dienst besteld en nu?
Per dienst staat in de webshop netjes aangegeven hoe lang het duurt voor je je dienst ontvangt. Verder ontvang je automatisch een bevestiging van je bestelling. Voor sommige diensten, zoals de reading, is ook een mail van jou verwacht met benodigdheden voor deze dienst. Als je die bent vergeten te sturen, zal ik hier zelf om vragen.

Ik heb een dienst of product besteld en deze is niet op tijd binnen gekomen.
Betreft product ben ik afhankelijk van de post en kan dit soms wat langer duren.
Betreft de dienst: er kan altijd sprake zijn van overmacht. Ik hoop dat je de aangegeven termijn daarom als richtlijn ziet en ik zal uiteraard mijn best doen om mij hieraan te houden.

Ik wil een product retourneren en nu?

In de tweede helft van deze algemene voorwaarden staat daar alles over aangegeven.

Ik heb een dienst besteld en nog niets ontvangen en wil eigenlijk een andere dienst.
Stuur me maar een mail. Dan kijken we naar het verschil qua bedrag betreft retourneren of bijbetalen.

Ik heb een dienst besteld en nog niets ontvangen maar wil de dienst niet meer afnemen.
Je kunt me dan een mail sturen. Echter: vraag jezelf af: waarom wil je de dienst niet meer?




Bereikbaarheid

Op welke dagen ben je het beste te bereiken?
Momenteel op dinsdag t/m vrijdag. Per e-mail, Instagram, Facebook, Youtube of app.

Wanneer ben je telefonisch bereikbaar?
Tijdens een beldienst of voor nazorgbij een genomen dienst. Vooraf bellen is niet mijn route. Het is lastig plannen. Wil je toch graag mijn stem horen tijdnes overleg? Stuur een voiceberichtje naar mijn app. Dan beantwoord ik dat met een voicebericht.




Over de persoon achter Witte Wolf

Hoe verloopt een maildienst?
Voor een maildienst besteld via de shop kun je de route lezen bij het product in de shop. Voor een maildienst besteld anders dan de shop leg ik je tijdig uit wat je kunt verwachten, welke vragen je kunt stellen en wat ik nodig heb om die te beantwoorden.

Hoe verloopt een dienst aan de praktijk?
Bij het huis kun je gratis parkeren en anders op de parkeerplaats waarbij staat ‘alleen voor bewoners’ staan. Er is ook genoeg openbaar vervoer dat stopt rondom de Koninginneweg 48 Ridderkerk. Je belt bij het huis aan, er zijn twee trappen en we beginnen de sessie in de werkkamer. Eigenlijk is alles vrij dus wees jezelf. Hoe opener jij ten slotte bent en wij met elkaar praten, hoe makkelijker informatie doorkomt. De benodigdheden heb je het liefst meegenomen, zoals je vragen. Uiteraard mag je vraag ook om een algemene reading zijn of deels algemeen. Ik wil je vragen ook tenminste 1 duidelijke foto van jezelf mee te nemen met de ogen onbedekt, in kleur en scherp. Als je een bescheiden aantal vragen hebt over anderen, dus niet vragen die een hele reading voor diegene vormen, neem dan a.u.b. ook foto’s mee van hen met dezelfde foto-eisen. Tot slot is er thee, koffie en water aanwezig en kun je gebruik maken van het toilet.
Tijdens de dienst aan de praktijk, vaak een reading, gebruik ik vooral helderzien en -voelen, maar soms ook -weten en -horen, afhankelijk van welke gave het makkelijkst antwoord kan geven. Soms pendel ik ook of gebruik ik automatisch schrift. Afhankelijk van jouw vraag. Een gesloten vraag is makkelijk met een pendel te beantwoorden voor mij. En een boodschap van een geliefde overledene of gids is voor mij het fijnst met automatisch schrift.
Ik verwacht tijdens de reading dat jij ook open bent en geen informatie achterhoudt. Als je een vraag hebt over werk, benoem dan even wat voor werk je doet. Een reading dient niet als een bewijs van mij aan jou; een reading is om je te helpen. Alles voor optimaal resultaat. Ik zal naar extra informatie vragen indien nodig. Benoem tijdens de reading wat je wil weten en verwacht niet dat het onderwerp automatisch naar boven komt. Daar is een reading soms te kort voor. Er is altijd zoveel te bespreken.
In de praktijk is wisselgeld aanwezig en een bankoverschrijving betreft de factuur kan ook.

Mag ik contact behouden na de reading?
Ja, natuurlijk. Ik vind het alleen maar gaaf en fijn om te weten van je vorderingen. En vragen die je was vergeten kun je ook altijd namailen. Ook as er wat tijd tussen zit. Als het er teveel zijn, en dat voelen we vanzelf aan en dat wordt het echt niet zo gauw, wordt het een tweede reading.




Tarieven

Kan ik mijn factuur indienen bij mijn zorgverzekering?
Dat kan helaas momenteel niet.

Waarom zijn sommige diensten zo duur?
Wegens het risico tijdens de verdrijvingen voor mijzelf en wegens de kruiden die kosten.