FAQ
Over mijn hulpvraag
Vraag dan een online blokkade intake aan of neem contact op voor een reading. Hierbij maken we een plan van aanpak voor wat wij zijn dat qua hulp het best bij je past. Hieruit kan bijvoorbeeld komen een hooggevoeligheidstraining bij Witte Wolf, een EMDR-traject bij een psycholoog, een medische check doen, een regressie bij Witte Wolf, etc.. Ik kijk dus ook naar zaken die ik niet kan bieden. Alles zodat jij weer lekkerder in je vel komt.
Als wij een afspraak hebben gepland, heb ik je verteld wat je mee mag nemen naar deze afspraak. Verder zou ik zeggen: wees open en houd niets achter. We plannen deze sessie om jou beter te laten voelen. Dat gaat alleen met samenwerking. Mijn punt is het niet om mij te bewijzen, mijn doel is om je te helpen en hulp werkt altijd het best middels samenwerking.
Dat is een vraag dat dagelijks gesteld wordt. Er zijn bij Witte Wolf twee routes: een online intake of reading via de webshop nemen óf een (beeld)belreading of een reading aan de praktijk inplannen. De online intake is het goedkoopst en dekt vragen over (negatieve) blokkades sowieso. Ik leg je dan zonder jouw voorinformatie uit welke blokkades ik zie en per blokkade waarom ze er zijn, uit welke hoek ze zijn gestuurd en wat eraan te doen bij mij of iemand anders.
Je kunt de dienst ook vóór iemand bestellen. Over de toestemming van de persoon hebben wij dan even onderling contact; soms is iemand niet in staat om toestemming te geven.
Over zelf dingen leren
Ja! Die zijn bij de online cursussen te vinden. Denk aan studies over je gaves, gidsen, overprikkeling bij jou en je kind en zelfs een online regressie (hypnose).
Die is voor altijd.
Tijdens de bestelprocedure wordt er een account aangemaakt op deze site of je logt in op je huidige account. Je bent dan ingelogd of je kunt op een later moment inloggen. Daarna kun je je cursus vinden op de volgende manier:
Stap 1: nadat je de cursus succesvol hebt besteld, is hij te vinden onder account:
Stap 2: nadat je op ‘account’ hebt geklikt, kun je op ‘bestellingen’ klikken en dan je ordernummer:
Je ziet de titel van je cursus staan en klikt erop:
Je kunt je cursus ook hier vinden.
Wanneer je bij je cursus bent en iets naar beneden scrollt, kun je op ‘courses’ klikken en vervolgens ‘1. test’, waarvan deze naam vervangen zal zijn met jouw bestelde cursus:
Klik op de oranje knop! De cursus zal tussentijds ook gewoon opslaan:
Stel je vragen! Natuurlijk kun je mij altijd mailen als je vragen hebt. Voor technische vragen, inhoudelijke vragen of een leuke ervaring sta ik altijd klaar.
Bij wet is het zo dat een online cursus niet geretourneerd kan worden. Lees de beschrijving dus goed en stel je vragen op tijd.
Wis je cookies of probeer een andere browser.
Over mijn (genomen) dienst
24 uur van te voren of langer van te voren. Een tweede of derde keer inplannen kan ik niet beloven omdat het natuurlijk storend is voor de agenda.
Dan heb je de keus uit dubbele kosten voor een vervolgafspraak of het kosteloos omzetten van de geplande dienst naar een maildienst wat meestal mogelijk is.
Als een dienst je niet is bevallen, dan vind ik dat oprecht net zo vervelend als jij. Voorafgaand aan de dienst zal ik je dan ook altijd vragen naar je verwachtingen. Zo kunnen we al goed kijken of we een match zijn. Geef dus alles van te voren goed aan. Ik zal je ook vragen om tijdens de dienst open te staan. Samen werken we altijd aan een oplossing. Je kunt ervan uitgaan dat ik mijn best doe en ik verwacht ook van jou dat je bereid bent mee te werken.
Als je na de dienst ontevreden bent vind ik dat heel vervelend. Sommige producten zijn gewoon te retourneren, maar diensten niet. Vraag me dan ook gerust om opheldering, want je bent mij nooit teveel. En dan komen we er echt uit.
Vooral betreft readings blijft alles een interpretatie van wat ik zie en zal ik zo goed mogelijk mijn best doen aan te sluiten op jouw belevingswereld.
Nee hoor! Zelfs als het ritueel mislukt gebeurt er niets. Alle rituelen zijn juist erg gericht op veiligheid.
Wat vervelend als je dit ervaart!
Dan heb ik enkele vragen:
– heb je het hele opgemaakte plan al afgewerkt? Soms merk je pas verandering na het gehele plan. Daarvoor maken we een plan;
– vraag mij even of je nu clean bent;
– net als bij de fysio is er geen belofte dat een verdrijving werk, maar je kunt er vanuit gaan dat ik samen met jou zo goed mogelijk mijn best doe om het te laten werken. Lees ons behandelplan er op na waar dit tevens vooraf besproken wordt;
– let op je mindset. Dat klinkt misschien makkelijk, maar als je er zelf niet in gelooft, kan het voelen alsof er niks verdreven is;
– vergeet het niet even tijd te geven;
– en vergeet vooral niet te overleggen! Ik wil je juist zo graag helpen!
Ja. Zelfs als ik weet dat 2 klanten die los van elkaar kwamen elkaar kennen, zal ik dit niet benoemen aan ze. Laat staan de inhoud. Soms overleg ik wel met een collega/ vriendin over een moeilijke casus, maar ik vraag eerst toestemming aan jou.
Over de webshop en aankopen
In een intake beschrijf ik wat ik zie dat je qua vormen van negativiteit op je hebt. Denk aan zwarte magie via (familie)vloek, vorig leven, eten en drinken, etc.. Per blokkade beschrijf ik hoe lang dit er al is, uit welke hoek het komt en hoe je dit opmerkt. Ik beschrijf dan ook wat ik zou doen om het weg te halen, hoe dat in zijn werking gaat en met het kostenplaatje. Uiteraard ben je niks verplicht en als ik zie dat ik niet kan helpen vertel ik dat natuurlijk eerlijk. In het laatste geval help ik mee met denken wat wél zou helpen voor jou, zoals een bepaald soort therapie of verdrijving bij iemand anders.
In een reading krijg je hetzelfde als in een intake en heb je daarbij ruimte voor extra vragen, zoals over werk of gidsen.
Per dienst staat in de webshop netjes aangegeven hoe lang het duurt voor je je dienst ontvangt. Verder ontvang je automatisch een bevestiging van je bestelling. Voor sommige diensten, zoals de reading, is ook een mail van jou verwacht met benodigdheden voor deze dienst. Als je die bent vergeten te sturen, zal ik hier zelf om vragen.
Betreft product ben ik afhankelijk van de post en kan dit soms wat langer duren.
Betreft de dienst: er kan altijd sprake zijn van overmacht. Ik hoop dat je de aangegeven termijn daarom als richtlijn ziet en ik zal uiteraard mijn best doen om mij hieraan te houden.
En heb je al in je ongewenste e-mail gekeken?
In de tweede helft van deze algemene voorwaarden staat daar alles over aangegeven.
Stuur me een mail. Dan kijken we naar het verschil qua bedrag betreft retourneren of bijbetalen.
Wat jammer! Waarom wil je de dienst niet meer? Was het te lang wachten? Denk je dat een ander beter past? Geen enkel probleem hoor! Stuur me een mail en dan krijg je uiteraard het geld terug.
P.s.: soms spelen er wel bijvoorbeeld energieën die je laten twijfelen.
Bereikbaarheid
Momenteel op maandag t/m vrijdag. Per e-mail, Instagram, Facebook, Youtube of app. De actuele openingstijden voor afspraken staan onderin in de site weergegeven.
Tijdens een beldienst. Vooraf bellen is niet mijn route. Het is lastig plannen. Wil je toch graag mijn stem horen tijdens overleg? Stuur een spraakberichtje naar mijn app. Dan beantwoord ik dat met een voicebericht.
Over de persoon achter Witte Wolf
Voor een maildienst besteld via de shop kun je de route lezen bij het product in de shop. Voor een maildienst besteld anders dan de shop leg ik je tijdig uit wat je kunt verwachten, welke vragen je kunt stellen en wat ik nodig heb om die te beantwoorden.
Na aanschaf van de reading, plannen we via mijn contactgegevens een afspraak in. De wachttijd hiervoor is momenteel 1 tot 2 weken.
Bij de praktijk is er voldoende gratis parkeergelegenheid. Er is ook genoeg openbaar vervoer dat stopt rondom de Voorofscheweg 15k 2771MA Boskoop.
Je belt bij de praktijk aan of loopt meteen door naar de wachtruimte als je de bordjes ‘Witte Wolf’ volgt. De praktijk is op de eerste verdieping en er is een smalle lift aanwezig.
Eigenlijk is alles vrij, dus wees jezelf. Hoe opener jij ten slotte bent en wij met elkaar praten, hoe makkelijker informatie doorkomt. De benodigdheden heb je het liefst meegenomen, zoals je vragen. Uiteraard mag je vraag ook om een algemene reading zijn of deels algemeen. Ik wil je vragen ook tenminste 1 duidelijke foto van jezelf mee te nemen met de ogen onbedekt, in kleur en scherp. Als je een bescheiden aantal vragen hebt over anderen, dus niet vragen die een hele reading voor diegene vormen, neem dan a.u.b. ook foto’s mee van hen met dezelfde foto-eisen. Tot slot is er thee, koffie en water aanwezig en kun je gebruik maken van het toilet.
Tijdens de dienst aan de praktijk, vaak een reading, gebruik ik vooral helderzien en -voelen, maar soms ook -weten en -horen, afhankelijk van welke gave het makkelijkst antwoord kan geven. Soms pendel ik ook of gebruik ik automatisch schrift, afhankelijk van jouw vraag. Een gesloten vraag is makkelijk met een pendel te beantwoorden voor mij. En een boodschap van een geliefde overledene of gids is voor mij het fijnst met automatisch schrift.
Ik verwacht tijdens de reading dat jij ook open bent en geen informatie achterhoudt. Als je een vraag hebt over werk, benoem dan even wat voor werk je doet. Een reading dient niet als een bewijs van mij aan jou; een reading is om je te helpen. Alles voor optimaal resultaat. Ik zal naar extra informatie vragen indien nodig. Benoem tijdens de reading wat je wil weten en verwacht niet dat het onderwerp automatisch naar boven komt. Daar is een reading soms te kort voor. Er is altijd zoveel te bespreken.
Ja, natuurlijk. Ik vind het alleen maar gaaf en fijn om te weten van je vorderingen. En vragen die je was vergeten kun je ook altijd namailen. Ook as er wat tijd tussen zit. Als het er teveel zijn, en dat voelen we vanzelf aan en dat wordt het echt niet zo gauw, wordt het een tweede reading.
Tarieven
Dat kan helaas momenteel niet.
Wegens het risico tijdens de verdrijvingen voor mijzelf en wegens de kosten van de kruiden die ik daarvoor gebruik.
In geval van afwezigheid van langer dan 5 dagen
Kan gebeuren. Enerzijds lijkt zoveel wachttijd kort en ook weer lang. Bedenken is dus menselijk. Gelukkig is op een reeds uitgevoerde reading, verdrijving of cursus na, alles te annuleren. Stuur me een duidelijk mailtje op info@witte-wolf.nl en dan krijg je zodra ik er weer ben het aankoopbedrag terug.
Dat vind ik erg vervelend om te horen! Laat me je vraag alvast weten op info@witte-wolf.nl en vergeet nooit op tijd de dokter te bellen.
Kijk ook vast tussen de readings of zelfstudies voor een afspraak direct in september.
Tijdens de bestelprocedure wordt er een account aangemaakt op deze site of je logt in op je huidige account. Je bent dan ingelogd of je kunt op een later moment inloggen. Daarna kun je je cursus vinden op de volgende manier:
Stap 1: nadat je de cursus succesvol hebt besteld, is hij te vinden onder ‘account’:
Stap 2: nadat je op ‘account’ hebt geklikt, kun je op ‘bestellingen’ klikken en dan je ordernummer:
Je ziet de titel van je cursus staan en klikt erop:
Staat het er niet tussen? Geen nood. Dan kun je je cursus ook hier vinden nadat je ingelogd bent.
Wanneer je iets naar beneden scrollt, kun je op ‘courses’ klikken en vervolgens ‘1. test’, waarvan deze naam vervangen zal zijn met jouw bestelde cursus:
Klik op de oranje knop! De cursus zal tussentijds ook gewoon opslaan:
Stel je vragen! Natuurlijk kun je mij altijd mailen als je vragen hebt. Voor technische vragen, inhoudelijke vragen of ook een leuke ervaring sta ik altijd klaar.
Ik ben deze zomer lekker van de verdrijvingen etc. aan het opladen in Peru en Colombia. Daarnaast doe ik meer spirituele ervaringen op om jullie nog beter te helpen als ik er weer ben!